Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Μερικές σκέψεις....

Έχοντας διαβάσει διάφορα blogs αποφάσισα να φτιάξω και ένα δικό μου..! Δεν ξέρω ακόμη εάν θα ασχοληθώ με κάποιο συγκεκριμένο θέμα όπως έχω δει ότι κάνουν οι περισσότεροι blogger ..εάν δλδ θα αναρτώ ειδήσεις και σχόλια για τα καθημερινά δρώμενα στον πλανήτη γη ..και ιδιαίτερα για αυτό το μικρό κρατίδιο που λέγεται Ελλάδα "την πατρίδα μου"...ή συνταγές μαγειρικής ή εξειδικευμένες συμβουλές...όπως κάνουν οι experts....κάποιων επαγγελμάτων....ή ποιήματα και διηγήματα....ή δεν ξέρω και εγώ τι λέω.....!!
Έτσι χωρίς κανένα συγκεκριμένο σχέδιο στο μυαλό μου...με αρχική μου επιθυμία και ίσως και ανάγκη την γραφή.... και την εξωτερίκευση κάποιων σκέψεων μου  .....άνοιξα αυτό το blog...!
Υποθέτω ότι στην πορεία θα βρω το tempo μου ...θα ανακαλύψω τι μου ταιριάζει ...τι με εκφράζει..σε ποια κατεύθυνση θα στραφεί το blog...!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου